趁住仲未有新的工作,所以今日去了整負離子直髮,同埋焗下油~由 12:30pm 開始,整到 4:00pm 就攪掂了~呢次比之前快了好多,但我覺得好似整得唔係咁直啦,有少少失望~...
請先 登入 以發表留言。