二零一五年七月五日 星期日 之前係 Baby Kingdom 見到有媽咪講,話將軍澳廣場有 4D 恐龍展,見今日諗唔到想去邊,將軍澳又近近地,所以就一於去睇下啦~ 其實所謂 4D 恐龍展,只係得 5 條恐龍同埋一條恐龍化石,而 d 恐龍就隔一段時間會擰下個頭,同埋擘大個口叫下咁,無乜特別,所以我哋影完相,就離開果度,過返去 Popcorn 行下街好過~ 睇完恐龍,彤彤成日係度扮恐龍擘大個口叫@@ 之後又行埋 Baby 反斗城,行多陣我哋就返去公公婆婆食飯了~...
請先 登入 以發表留言。