二零一四年十一月一日      星期六

 

由藍田搭港鐵去到九龍塘,只係 3:05PM ,諗住大把時間剩啦(我哋見 3:30PM),點知截咗成 15 分鐘先有的士,上咗的士又玩塞車,攪到我哋遲咗 10 分鐘,先到達今日的第四站 - 又一村學校,好彩老師都比我哋入去,我仲見到好多人都遲到,梗係啦,九龍塘大塞車~

 

 

先去校務處拎籌號,我哋係今日的第 1018 位 (Oh..... 一日都一千人有多,仲有 2 日未 in 嫁 wor,咪即係成 3 千幾人爭 4XX 幾個位?!),之後就去一間課室門外排隊,等候老師核對小朋友的出生文件~

 

之後我同彤彤就去等候區等叫籌號面試,老公就去另一間房聽學校簡介~

 

係課室等了 20 分鐘度,老師就叫我哋上一層再等叫名,之後再等多 10 分鐘度,就輪到我哋入課室喇!~

 

先係 1 號課室門外等齊人先,彤彤見到老師,主動同老師揮手打招呼,而彤彤同組的另一位小女孩,就開始驚到喊,唔肯老師打招呼,唔肯行入課室,所以老師叫小女孩的媽咪抱住佢入課室先~

 

入到課室,小女孩無再喊了,但就唔肯自己坐,要佢媽咪抱住,彤彤就成日想離開坐位四圍走~

 

之後老師先問小朋友叫乜嘢名? 幾多歲,但 2 位小朋友都無出聲,之後老師就拎咗個波波出來,推比彤彤,叫彤彤推返比佢,彤彤有照做,但另一位小朋友就無做到~

 

之後老師問 2 位小朋友,波波上面邊度係紅色 (個波有 2 隻色,分別係紅色同黃色),2 位小朋友都無指出來~

 

老師話唔緊要啦,我哋玩另一樣,就拎咗一架巴士,一架小巴,同埋一架的士出來,問 2 位小朋友,頭先搭乜車來呀? 彤彤衫衫拎住架小巴來玩的 (因為部小巴個門可以開閂的,彤彤好 enjoy 玩個門口位),但佢聽到老師問佢搭乜車來,佢就放低部小巴,拎咗部的士上手玩,老師再問佢係乜來架,彤彤無出聲,老師問頭先係唔係坐的士嚟呀,彤彤無答,只係自己係度玩架的士。老師再問彤彤,的士係乜嘢色呀? 彤彤無出聲~ 老師就轉去問另一位小朋友,果位小朋友都無答,呢個時候,彤彤可能覺得悶 (因為老師唔係問緊佢嘢),所以就離開座位四圍行,要我起身拖住佢返來坐@@

 

老師拎咗 2 sets 海綿積木出來比 2 位小朋友,先比彤彤玩第一 set,要將一條圓柱體嘅海綿積木,插入一個四方形中間有一個圓型的空位度,彤彤好快手就插了入去,老師叫彤彤拔返條圓柱體出來,但 2 舊海綿積木啜得太實,佢用晒 2 隻手都拎唔到出來,所以老師就幫佢拎住四方形果舊,叫彤彤再試多次,呢次彤彤就拎到出來喇,佢仲扮埋聲 "e....也....." 咁添,真係以為佢要用盡全身嘅力量先拎到出來咁,ha ha.....

 

之後就交換來玩,另一 set 海綿積木有幾舊唔同形狀嘅積木,老師叫彤彤用方法疊高佢哋,彤彤都有照做,仲好就就疊好晒添,而另一位小朋友頭先玩呢 set 積木時,扭計唔肯做,到佢玩返插圓柱體果 set 積木時,佢媽咪氹咗佢一陣都肯做~

 

之後老師拎咗個 BB 公仔出來,叫 2 位小朋友同 BB Say Hello,2 位小朋友都有揮手~

 

老師問彤彤邊度係鼻? (我係彤彤隔壁提佢 Where is the nose?) 彤彤即刻掂一下公仔個鼻,老師再問彤彤耳仔係邊呀? (我又係彤彤隔壁提佢 Where is the ears?) 彤彤掂一掂公仔的右耳,老師話仲有一隻呢? 彤彤無做到,我再叫彤彤指埋另一邊,彤彤呢次有做到~ 老師再問另一位小朋友同樣的問題,但佢無理到老師~

 

之後老師拎咗 d 食物出來,問小朋友係乜嘢來,先拎麵包,彤彤即時話包包,再問香蕉同埋蘋果,彤彤就無出聲,另一位小朋友就只係識答香蕉~

 

跟住老師話今日面試完成,叫小朋友自己揀一樣禮物 (一個透明膠桶入面有紫菜同餅餅),彤彤伸手入去拎了 3 塊餅餅,我同老師一齊話只可以拎一塊咋,其他果 d 放返入去,彤彤都有照做,叻叻!~

 

拎完禮物,老師問 2 位小朋友要講咩? 係我未出聲提彤彤之前,彤彤已經自己講多謝,叻叻~

 

之後就可以離開課室,臨走前我叫彤彤同老師 say goodbye,彤彤都有照做,但叫佢推埋張櫈,佢就唔肯做了~

 

出了課室,門外仲有其他老師係度,彤彤仲主動同佢哋 Say Goodbye~

 

之後我哋落返地下操場,同 Daddy 會合,再同 Daddy 講返彤彤的表現,我哋都認為彤彤嘅表現大致滿意,唔係完全無機會~

 

之後就可以係學校四圍參觀,當然唔少得比彤彤玩下啦,呢間學校真係好大好靚,好鍾意呢度,而且又有學卷,希望彤彤有緣可以入到來讀啦~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

我哋係操場玩咗半個鐘度,學校夠鐘閂門,所以我哋就要離開喇,彤彤唔捨得走,仲喊晒口添,有無陳主任走埋來安慰彤彤,話嬸嬸要清潔喇,你下年返學時再來過,可以日日都玩得嫁,陳主任希望承你貴言啦~

 

行出學校問口,所有老師仲分兩排列隊送客添,真係未見過一間學校係咁嫁,令我更鍾意呢度呀~

 

臨走前,係學校門口影返張相先,希望有緣再來~

 

 

第一日就已經見咗 4 間學校,真係幾辛苦,(因為撞期關係,其實我哋今日已經另外 5 間學校了),所以我哋一家人都係晚上 11 點就瞓晒教,因為真係體力透支得好緊要~

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sharon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()