上星期四,食食下嘢時,突然覺得右邊面的牙肉比嘢吉住咁,但心諗我又唔係食 d 有骨的嘢,無理由有 d 骨碎嫁 ?? 唔通係之前已經藏咗係度 ??

但我都唔理,照用牙籤 "liu" 下先,但又 "liu" 唔到 wor,咁唯洗乾淨隻手,試下用手睇下拎唔拎到 d 骨碎出來啦,點知一摸,就發現右上角最入果隻牙蛀了一角,而且有一個好尖的位突了出來,我估計就係呢個位吉住我 d 肉~

但呢隻牙,我完全無痛過,又會蛀咗咁大 part 我都 feel 唔到痛嘅?? 真係奇怪 !~

由於我好怕睇牙醫,但同時間隻牙又吉住 d 肉,攪到食嘢時勁痛,老公又不斷鼓勵我去睇牙醫,又話會陪埋我一齊入去見牙醫,所以星期六一早 9:30 就去了牙醫診所登記,點知而家 d 牙醫好好生意,姑娘話今日 full booking,最快都要聽朝 11:30 先有位,都唔理咁多了,照 book 咗先,不過我就驚多一日了,唉~

星期六晚,老公仲係度嚇我,叫我有想食的嘢就食埋先,唔係脫完牙,有排都食唔到住!!

攪到我果晚瞓得唔好,成晚係度驚,一來驚隻牙補唔返要脫咗佢,二來又驚脫的時候會好痛,又驚脫咗之後會面腫等等~

結果我星期日果朝 9:00 就醒咗,之後去咗食早餐,然後就去牙醫診所,好有準備行刑 feel lor!~

入到去見牙醫(甘醫生),原來係一位好後生的靚仔醫生來的,我先講比甘醫生知我而家的情況,之後甘醫生就幫我睇下隻牙而家點先,睇完之後,甘醫生話呢隻牙係一隻智慧齒來的,都蛀得幾犀利,應該都補唔返,一定要脫咗佢,叫我照咗 x-ray 先,如果脫的話,費用就 $1200~

等射張 x-ray 出來的時候,甘醫生話幫我檢查埋其他牙齒有無問題,點知檢查完之後就發現仲有 2 隻牙蛀了,甘醫生仲用鏡照比我睇添~

之後甘醫生就問我呢 2 隻牙有無痛 ? 我話無,咁佢就話應該未係蛀得好深,可以唔洗理佢住都得,當然最好就補返佢好 d 啦~

跟住就睇 x-ray 片,睇完之後,甘醫生更加肯定話比我知,一定要脫咗隻智慧齒,如果唔係遲 d 會開始痛~

聽到後好驚,連續問咗甘醫生幾個問題,例如:聽人講脫智慧齒好痛 & 會腫 wor,咁我呢次會唔會好痛? 脫完後會唔會腫? 要唔要開刀?? 駛唔駛逢針?? 逢針係用舊式要拆線果隻定溶線?? 要打幾多枝麻醉針等等??

不過甘醫生好好人,先安撫咗我,話脫牙無我想像中咁恐怖,再慢慢解釋比我知我的疑慮~

首先脫牙係會打麻醉針的,所以脫牙的過程中唔會有任何感覺,只係知道有工具係口內郁。而麻醉針的數量不是用枝數來計,一般來講係會打响 2 個位置。脫智慧齒唔一定會好痛 & 腫,要睇隻牙生成點,暫時睇我隻生得好好,完全夠位生,所以應該唔駛開牙,好易就脫到。

另外脫完牙當然會有 d 唔舒服,如果傷口唔深 & 無發炎的話,一般來講應該唔會好痛,當然亦都要睇返每個人的忍痛能力。

仲有就係,通常見下排的智慧齒先會腫,脫上排的智慧齒一般都唔會,因為大部份人係下排的智慧齒,都係唔夠位生的,要脫下排的智慧齒多數都要開刀唔可以拎到隻牙出來~

同埋如果唔駛開刀的話,一般都唔駛逢針的。如果真係要逢針,就只會用舊式要拆線果種~

釋除咗我心中的疑慮之後,甘醫生問我準備好可以開始未,我話 ok,咁佢就幫我打麻醉針,然後就同我傾了一陣計,老公又係度安撫我,叫我唔駛驚~

過咗一陣,甘醫生叫我瞓返低,check 下 d 麻醉藥生效未,因為我怕一陣會痛,所以同甘醫生講我仲有少少感覺(實情真係有少少少少的),所以甘醫生就幫我加多少少麻醉藥,又再同我傾多陣計~

過咗一陣,甘醫生再幫我 check 多次,呢次真係一 d 感覺都無了,之後甘醫生就開始幫我脫牙,而我唔夠膽睇,又唔夠膽聽,所以我聽住 mp3 又合埋雙眼,一切交比甘醫生處理。

係一歌都未聽完的時候,突然姑娘拍一拍我,叫我可以起身,話已經脫咗隻牙出來喇,我即時"下" 了一聲出來,同甘醫生講咁快 ?? 我只係 feel 到有嘢係我個口入面郁了幾下咋 wor ??

甘醫生笑一笑,話係真的脫了,仲埋隻牙我睇,問我要唔要返來做紀念?? 我話唔要,佢就叫我睇下,隻牙都蛀得幾犀利,仲有部份變了黑色添,而且仲見到有一part 好尖的部份,相信就係呢一 part 吉住我呢~

同甘醫生傾多一陣就出返去,等姑娘執藥,呢次甘醫生比了 2 粒特強止痛藥 (有 24 小時功效的) 比我,仲有 1x 粒普通的止痛藥比我,姑娘仲細細聲同我講,估計我應該一粒止痛藥都唔駛食~

之後我 book 埋來緊呢個星期六補牙,就離開咗診所,諗住返屋企先,痛起上來都可以瞓下嘛,點知我返到屋企好精神,過咗幾個鐘都未瞓得著,連麻醉藥都過埋,都無痛過,係食嘢時,比食物掂到先有少少唔舒服 (小痛)~

直止今日,係脫牙後的第三日,我已經可以食到硬嘢了(其實第二日已經可以食返飯喇),呢三日真係無痛過咁,甘醫生手勢真係好,你令我對牙醫改觀了,我而家唔再驚睇牙醫了!~ 希望星期六補牙時,都可以順順利利啦!~


arrow
arrow
    全站熱搜

    Sharon 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()